پلن های پشتیبانی

1- تیکت: هر یک از هنرجویان، پس از خرید یکی از بسته های پلن پشتیبانی، وارد مرحله ثبت نام می شوند و پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک صفحه پروفایل شخصی برای آنها آماده می شود. در صفحه پروفایل، با زدن دکمه ایجاد تیکت جدید می توانند سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنند و در اولوین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.

2- مشاوره: هنرجویان می توانند پیش از  خرید هر یک از دوره ها یا پلن های پشتیبانی، از مشاوره رایگان استفاده نمایند. فقط کافی است که از طریق صفحه ارتباط با ما، فرم تماس با ما را پر کرده تا با شما تماس بگیریم و یا اینکه می توانید با شماره های ما تماس گرفته و از ما مشاوره بگیرید. ضمنا پس از خرید پلن پشتیبانی و با هماهنگی قبلی، می توانید در هر زمان از دوره با پشتیبان های ما صحبت کرده و از آنها مشورت بگیرید.

3- کلاس آنلاین: هنرجویانی که در پلن پشتیبانی آنها کلاس آنلاین تیک خورده است، می توانند با مراجعه به برنامه هفتگی کلاس های آنلاین، زمان و کلاس مورد نظر خود را انتخاب نموده و در آن کلاس ها شرکت کنند.

4- پشتیبان: پلن های که دارای پشتیبان هستند به این منظور هست که یک پشتیبان به صورت دوره ای با هنرجویان در ارتباط خواهد بود و روند اجرای برنامه های روزانه آنها را چک خواهد کرد تا هنرجویان طبق برنامه پیش رفته و در زمانبندی پایان رساندن دوره های خود، موفق باشند.

اسکرول به بالا